Поради для Instagram
Актуальність контенту
Важливо, щоб ваші сторизи та інша активність відповідали останнім трендам та були актуальними. Instagram любить новий контент. Тому в стрічці користувачам відображається те, що на хвилі популярності. Це означає, що потрібно слідкувати за новими функціями Instagram, регулярно оновлювати програму, використовувати нові стікери, шрифти, іконки — все це впливає.
Тепер розберімось у кожній частині соціальної мережі в деталях: які алгоритми працюють у стрічці дописів, сторизів та рилзів?
Як працює стрічка дописів?
Алгоритм Instagram ретельно аналізує кожну публікацію. Платформа звертає увагу на те, скільки лайків отримав допис, коли він був опублікований, чи є у нього позначка розташування. Чим активніше користувач взаємодіє з вами, тим більша ймовірність, що ваші дописи будуть показані йому в першу чергу.
Як працюють сторизи в Instagram?
Instagram прагне надати користувачам максимально доречний та цікавий контент. Алгоритм історій, так само як і алгоритм стрічки, орієнтований на досвід користувача. Час публікації історії, стікери та музика, а також рівень взаємодії з нею (лайки, участь в опитуваннях та відповіді на запитання від користувачів) — мають значення.
Взаємодія з вашим профілем - дуже важлива. Якщо користувач надсилав вам повідомлення, залишав коментар до допису, лайкав рилз, то більш за все він побачить і вашу наступну історію.
Як працюють рилзи?
Рилзи — це популярний інструмент для залучення аудиторії. Алгоритм оцінює ряд факторів для визначення того, які ролики з розділу показувати користувачам:
Активність користувачів. Instagram аналізує, які ролики користувачі лайкали та коментували раніше.
Попередні взаємодії. Якщо користувач раніше цікавився вашою сторінкою, то ваші рилзи знову з’являться в його стрічці.
Активність на сторінці автора. Творці контенту з високим рівнем залучення та постійною активністю мають пріоритет.
Ваші відео повинні бути цікавими, актуальними та містити елементи для потенційної взаємодії – питання, опис, хештеги!