Поради експерта: проведення онлайн-заходу
Сьогодні майже всі сфери нашого життя “переїхали” до Онлайну
Це пов’язано не тільки із пандемією, але й з розвитком технологій. Соціальні мережі дають людям усе необхідне для того, аби працювати, навчатися чи проводити заходи прямо перед екранами.
Ярина Волошин, тренерка з громадянської освіти, у рамках рубрики #ЕкспертиАМЦУ поділилася порадами, як влаштувати онлайн-захід для будь-якої аудиторії!
Взаємодія з аудиторією через соціальні мережі була, є і залишатиметься одним з найефективніших каналів. Соцмережі зараз можуть бути різними: від Facebook та Instagram до TikTok.
Соцмережі дають багато безкоштовних можливостей, які варто використовувати! Наприклад, у Facebook чи Instagram дуже ефективно працюють прямі етери . В Instagram до них можуть під’єднатися лише двоє людей. А от у Facebook та YouTube можна легко транслювати розмову з ZOOM одразу з багатьма спікерами!
Тестуйте кнопочки “Live” і не бійтеся зробити дурницю! Етер можна зберегти або видалити, але така взаємодія точно додатково зацікавить Вашу аудиторію.
Сповістить людей про трансляцію! Плануючи ефіри у Facebook, варто “повісити” нагадування завчасно: це може бути кілька тижнів, днів чи навіть годин. Зараз зручно планувати етер як Event (обираючи відразу функцію онлайн-подія).
Якщо Ваш планований етер буде проводитись з партнерами, то можна забезпечити крос-постинг трансляції. Тоді вона з’явиться у сповіщеннях підписникам і Вашої сторінки, і партнерської.
Не бійтесь говорити з аудиторією в прямому етері, пропонуйте різні теми! Відповідайте на питання, які пишуть в коментарях.
Екран монітора не повинен обмежувати вас у спілкуванні з аудиторією! Ви маєте чудові майданчики для побудови діалогу та спільноти, а також планування свого майбутнього.