Співпраці зі ЗМІ: практичні поради. Частина І

Пам’ятаєте декілька днів тому ми з вами говорили про співпрацю із засобами масової інформації в межах адвокаційної кампанії? (Якщо раптом вже забули чи пропустили, то шукайте за посиланням https://bit.ly/2SbYvDQ). Сподіваємося, що змогли зацікавити нашого читача, бо вже сьогодні розберемося на прикладах інформаційних кампаній та розповімо цікаві кейси.

Вже знаємо, що один з напрямків у роботі зі ЗМІ це розсилання пресанонсів та пресрелізів. Як гадаєте, чи зацікавить редактора величезний анонс на три сторінки без чіткого меседжу? Абсолютно ні.

Анонс має бути коротким і структурованим, без зарозумних слів і висловлювань. Назва, час, місце проведення, контактна особа, але найголовніше розписати мету проєкту, передати важливість, меседж майбутнього заходу.

Є декілька варантів контакту з редакцією. Можна надіслати лист на електронну пошту, але результату буде більше, якщо ви особисто знаєте журналіста видання чи телеканалу, або хоча б зафрендилися у фейсбуці. 

Пам’ятайте, часто місцеві ЗМІ знаходяться в пошуку цікавих новин, тому з радістю висвітлять подію, тим паче соціального характеру.

Щодо пресконференцій та брифінгів все теж достатньо просто і доступно. У вашому місті точно є декілька інформаційних платформ, які займаються висвітленням подій, акцій, проблем чи актуальних тем за допомогою пресконференції. 

Ваша справа - це знайти контактну особу, надіслати анонс та домовитися про дату, а далі вже спеціально навчені люди займаються запрошенням ЗМІ на цю пресконференцію.

Але радимо завжди з прискіпливістю ставитися до обрання партнерських ЗМІ, аби не втрапити в бруд проросійських помийок чи олігархічних проплачених каналів.

Пам’ятаєте ми розповідали про соціальну кампанію @Врятувати Діму? Організатори якої неймовірно активно співпрацювали зі ЗМІ, використовуючи всі можливі напрямки висвітлення акції і це дало результат! Небайдужі люди спромоглися зібрати для тримісячного Діми Свічинського 2,3 млн.$ і це величезне досягнення!

Насправді, напрямків співпраці зі ЗМІ дуже багато, тому скоро повернемося до інших пунктів цього питання.

Хочеш приєднатися або допомогти?