Співпраця зі ЗМІ: як інструмент вдалої адвокаційної кампанії

На минулому тижні ми з вами розібралися, що адвокаційна кампанія – це цілий комплекс організованих дій, який включає роботу з владою, громадською думкою та медіа.

Розглянули варіанти громадської дипломатії на прикладі кампанії по збору коштів для тримісячного Діми Свічинського, якому поставили страшний діагноз — спінальна м’язова атрофія. Зупинити цю страшну хворобу, що знищує м’язи маленького хлопчика можна однією ін'єкцією препарату Zolgensma, проте ці ліки - найдорожчі у світі ($2,3 млн.).

Але жодна адвокаційна кампанія неможлива без достатнього висвітлення та інформаційного охоплення аудиторії. Для того, аби досягти бажаного результату, потрібно докласти багато зусиль та якісно співпрацювати із засобами масової інформації.

Робота зі ЗМІ має наступні напрямки:

- пресконференції, брифінги;

- розсилання пресанонсів та пресрелізів;

- поширення інформації в соцмережах; 

- відкриті листи в засоби масової інформації; 

- інтерв’ю, аналітичні матеріали.

Подібна співпраця доволі специфічна та вимагає творчого підходу, але водночас є максимально результативною, адже інформаційно охоплює всі верстви населення, незалежно від віку та соціального статусу.

Вже скоро ми з вами детально повернемося до цього питання, розібравши співпрацю зі ЗМІ в адвокаційних кампаніях на прикладі @Врятувати Діму. А поки давайте всі долучимося до збору коштів для маленького Діми. Зараз кожна наступна доба цього тендітного життя коштує 1 млн. грн.

Реквізити для оплати за лінком: 

https://cutt.ly/ab2Ytdq

Хочеш приєднатися або допомогти?