Тайменеджмент - як встигнути все?

Я нічого не встигаю! 🤯

Знайома фраза? Якщо ти студент або школяр, та ще й поєднуєш навчання з роботою та хобі, вона точно спадала тобі на думку! Так як же все встигати і при цьому не падати з ніг під кінець дня⁉️

Ми запускаємо нову рубрику #ІнсайдиАМЦУ, у рамках якої будемо ділитися крутими порадами для активної молоді! 🙌 І сьогодні хочемо поговорити про кращого друга будь-якої зайнятої людини:

Тайм-менеджмент - це грамотне управління часом. ⏳ Він допомагає виконувати справи ефективно та у строк, причому не витрачаючи багато ресурсів та енергії. Ось 5 корисних порад, які стануть у нагоді при організації власного часу:

⏰ Визнач пріоритети

Щоб зрозуміти, які завдання найважливіші, можна застосовувати Піраміду Франкліна або Матрицю Ейзенхауера. Так ти будеш бачити, що потрібно зробити терміново, які справи можна делегувати, а які - взагалі відкласти на наступний місяць.

⏰ Складай списки

Ця порада хоч і банальна, але дуже ефективна. Якщо чітко по пунктах бачити об’єм роботи, впоратися з нею буде набагато легче. Веди списки у Замітках телефону, або знайди зручний додаток. 📲 АМЦУ рекомендує: Trello, Todoist, Notion.

⏰ Став чіткі дедлайни

Зрозумілі терміни стимулюють працювати швидше і допомагають не впасти в прокрастинацію.

⏰ Поділяй великі задачі на маленькі

Глобальні завдання можуть лякати своїми об’ємами. Щоб до них приступити, іноді слід розкласти велику задачу на маленькі етапи. Тоді вона не буде здаватися такою непід’ємною.

⏰ Відпочивай

Давай собі та мозку відпочити, аби не сталося вигорання. Пам’ятай: ти не машина. 😴

Управління часом - це навичка, яку треба постійно прокачувати. А як ти організовуєш свій час? Ділися у коментарях, а також пиши, про який інсайд нам розказати наступного разу!

Хочеш приєднатися або допомогти?