Тайменеджмент - як встигнути все?
Я нічого не встигаю!
Знайома фраза? Якщо ти студент або школяр, та ще й поєднуєш навчання з роботою та хобі, вона точно спадала тобі на думку! Так як же все встигати і при цьому не падати з ніг під кінець дня
Ми запускаємо нову рубрику #ІнсайдиАМЦУ, у рамках якої будемо ділитися крутими порадами для активної молоді! І сьогодні хочемо поговорити про кращого друга будь-якої зайнятої людини:
Тайм-менеджмент - це грамотне управління часом. Він допомагає виконувати справи ефективно та у строк, причому не витрачаючи багато ресурсів та енергії. Ось 5 корисних порад, які стануть у нагоді при організації власного часу:
Визнач пріоритети
Щоб зрозуміти, які завдання найважливіші, можна застосовувати Піраміду Франкліна або Матрицю Ейзенхауера. Так ти будеш бачити, що потрібно зробити терміново, які справи можна делегувати, а які - взагалі відкласти на наступний місяць.
Складай списки
Ця порада хоч і банальна, але дуже ефективна. Якщо чітко по пунктах бачити об’єм роботи, впоратися з нею буде набагато легче. Веди списки у Замітках телефону, або знайди зручний додаток. АМЦУ рекомендує: Trello, Todoist, Notion.
Став чіткі дедлайни
Зрозумілі терміни стимулюють працювати швидше і допомагають не впасти в прокрастинацію.
Поділяй великі задачі на маленькі
Глобальні завдання можуть лякати своїми об’ємами. Щоб до них приступити, іноді слід розкласти велику задачу на маленькі етапи. Тоді вона не буде здаватися такою непід’ємною.
Відпочивай
Давай собі та мозку відпочити, аби не сталося вигорання. Пам’ятай: ти не машина.
Управління часом - це навичка, яку треба постійно прокачувати. А як ти організовуєш свій час? Ділися у коментарях, а також пиши, про який інсайд нам розказати наступного разу!