Як ефективно вести соціальні мережі та створювати оригінальний контент?

Соціальні мережі стали невід’ємною частиною сучасного суспільства. Тому вміння якісно їх вести — це ключ до успіху молодіжного центру! Адже саме сторінки у соціальних мережах зараз – незмінні джерела інформації та потужний інструмент залучення однодумців.

Ми підготували до вас добірку дописів про створення контенту для ваших сторінок. Сьогодні  розповімо,  як віднайти свою цільову авдиторію та створювати контент, який зацікавить ваших читачів!

  • Перш за все, плануйте! 

Розпочніть зі створення контент плану. Це заздалегідь складений графік публікацій. Він економить час і забезпечує регулярний постинг контенту. Щоб скласти контент-план необхідно:

а) визначити цільову авдиторію;

б) створити публікації для кожної групи;

в) розробити графік публікацій.

Контент-план дозволяє налагодити регулярну публікацію максимально ефективних і цінних матеріалів, яких потребує ваша цільова авдиторія.

  • Визначіть свою цільову авдиторію!

У вас є три ключових групи: громадські організації, міжнародні донори та громадяни. Тому розробіть план, який міститиме публікації для кожної з них. Відповідно, ви залучатимете всіх споживачів до дописів. Також проаналізуйте, хто підписується на соцмережі конкурентів, які відгуки та коментарі вони залишають в мережі, що цікавить їх та які їхні цінності. Саме так ви зможете покращити свої публікації.

  • Знайдіть ідеальний час для публікацій!

Варто знайти оптимальний час для ваших читачів. Це мають бути вільні хвилини для людей, тобто коли вони менш завантажені та мають змогу приділити час соцмережам. Зрозумійте, хто ж вас читає і коли їм зручно це робити. Саме так ви значно збільшите охоплення та будете доступними для кожного!

 

У наступних публікаціях ви дізнаєтесь більше про ефективне ведення сторінок молодіжних центрів у соціальних мережах!

Будьте сучасними, креативними та унікальними!

Хочеш приєднатися або допомогти?